Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

KONKURS: Wygraj książkę Anny Miotk "Skuteczne social media" [ZAKOŃCZONY]

Marek Szymaniak
Anna Miotk - Skuteczne socjal media
Anna Miotk - Skuteczne socjal media
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Weź udział w naszym konkursie i wygraj jedną z dwóch książek!

WYNIKI KONKURSU

Zwycięzcy otrzymali wiadomość e-mail ze szczegółami odbioru nagrody.

Anna Miotk - Skuteczne socjal media - opis książki
Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?

Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.

Przeczytaj rozmowę z Kazikiem Staszewskim, Januszem Grudzińskim i Jarosławem Ważnym z zespołu Kult, który właśnie wydał nową płytę "Prosto". Patronem medialnym albumu jest NaszeMiasto.pl. - WYWIAD Z KAZIKIEM i KULTEM

Co trzeba zrobić, aby wygrać?

1. zarejestrować się w naszym serwisie podając swoje imię i nazwisko (tylko do wiadomości redakcji)
2. Polubić serwis warszawa.naszemiasto na Facebooku

3. odpowiedzieć w komentarzu w oryginalny sposób na pytanie:

Co lubisz w Facebooku...? Mile widziane ciekawe uzasadnienie

Zobacz koniecznie: Piknik z okazji Dnia Dziecka dla wszystkich mieszkańców Warszawy i okolic

Nagrodę otrzymają autorzy dwóch najciekawszych odpowiedzi. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 30 czerwca (niedziela) do godz. 18.00. Podane w profilu dane osobowe (imię i nazwisko) są niezbędne do przeprowadzenia konkursu. Zgłoszenia osób niezalogowanych oraz nie mających wypełnionego w całości profilu nie będą rozpatrywane.

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: KONKURS: Wygraj książkę Anny Miotk "Skuteczne social media" [ZAKOŃCZONY] - Mazowieckie Nasze Miasto

Wróć na mazowieckie.naszemiasto.pl Nasze Miasto