Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowa sieć dyskontów wchodzi do Warszawy. Ma konkurować z Biedronką i Lidlem

Red.
Nowa sieć dyskontów wchodzi do Warszawy. Ma konkurować z Biedronką i Lidlem
Nowa sieć dyskontów wchodzi do Warszawy. Ma konkurować z Biedronką i Lidlem Pixabay.com
Pierwszy sklep sieci Promo Market działa już w Piotrkowie Trybunalskim. Kolejne sieć otworzy w Radomiu i Warszawie. Dyskont ma być alternatywą dla popularnych sklepów wielkopowierzchniowych.

Promo Market to połączenie dyskontu i sklepu typu Cash & Carry. Dzięki temu sieć ma zaoferować klientom ceny niższe nawet o 60% od tych, które oferują Biedronka czy Lidl. Sklepy sieci mają pojawić się na Mazowszu. Najpierw w Radomiu potem zaś w Warszawie.

Sieć rozwija Big Brands Group, importer żywności z całego świata. Dyskont oferuje przede wszystkim żywność, także chemię gospodarczą, w tym produkty trudno dostępne w Polsce. W ofercie znajdziemy egzotyczne wersje znanych w Polsce marek, choć 80 procent oferty mają stanowić produkty importowane do Polski.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na mazowieckie.naszemiasto.pl Nasze Miasto