Marketing w nieruchomościach – rewolucja trwa!

Internet z roku na rok staje się coraz ważniejszym kanałem marketingowym. Podobnie jest w przypadku rynku nieruchomości mieszkaniowych – odwrót deweloperów z prasy tradycyjnej do sieci jest faktem. Tylko jak korzystać z sieci umiejętnie i bez niepotrzebnych wydatków na nieefektywne kampanie reklamowe?
 fot. materiały prasowe

Polski rynek mieszkaniowy ostatecznie otrząsnął się ze skutków globalnego spowolnienia gospodarczego. Pierwsze kwartały 2014 r. pod względem wysokości sprzedaży nowych mieszkań i domów dorównują rekordowym okresom z lat 2007-2008. Wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, młodzi nabywcy mogą również korzystać z rządowego programu dopłat do kredytów hipotecznych „Mieszkanie dla młodych”. Deweloperzy nie powinni jednak spoczywać na laurach – złote czasy boomu nieruchomościowego na pewno już się nie powtórzą i utrzymanie zadowalających poziomów sprzedaży w obliczu zaostrzającej się konkurencji na rynku będzie coraz trudniejsze. Ułatwić to może umiejętne korzystanie z nowych form reklamy i kanałów marketingowych, które pojawiły się wraz z upowszechnianiem się Internetu i urządzeń mobilnych. Bez specjalistycznej wiedzy nie jest to jednak łatwe, a nie wszystkie firmy oferujące swoje usługi z dziedziny e-marketingu świadczą taki sam wysoki poziom usług. Jak odróżnić doświadczonych fachowców od nowicjuszy i amatorów?
Po sukcesie zeszłorocznej, premierowej konferencji „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości” firma Blue Ocean Media S.A. postanowiła pójść za ciosem i zorganizować drugą edycję, i to nie tylko w Warszawie, ale również na dwóch dynamicznie rozwijających się rynkach regionalnych – w Gdańsku i Wrocławiu. Już we wrześniu i w październiku we wszystkich tych miastach będzie można dowiedzieć się, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe w Internecie oraz jaki sposób efektywnie wykorzystywać takie narzędzia jak Universal Analytics czy Adserver. Przedstawiciele czołowych firm z sektora przybliżą uczestnikom również najnowsze trendy na rynku reklamy internetowej, jak remarketing, aukcje reklamowe czy reklama natywna. Nie oznacza to jednak, że konferencje w całości poświęcone będą marketingowi sieciowemu - rynek mieszkaniowy dorobił się własnych, specyficznych form dotarcia do klienta jak np. targi mieszkaniowe i także o ich efektywności będą dyskutować uczestnicy „Marketingowych rewolucji”. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, określą, na jakie rzeczy zwrócić uwagi przy wyborze firmy oferującej usługi e-marketingowe. Jeśli zawsze interesowałeś się reklamą w sieci, ale bałeś się zapytać, twoje reklamy w tradycyjnych mediach zamiast klientów przynoszą tylko koszty, a sprzedaży twoich nieruchomości przydałby się pozytywny impuls – te konferencje to idealne wydarzenia dla Ciebie!
Terminy i lokalizacje konferencji:
• Warszawa – 17.09., Warszawskie Centrum EXPO XXI
• Gdańsk – 24.09, Olivia Sky Club (Olivia Tower)
• Wrocław – 1.10, Hotel Campanile
Więcej informacji o konferencji znajdziesz na stronie:www.marketingowerewolucje.pl

Katarzyna Laszczak

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3